• ما را دنبال کنید

هدیه‌های خلاقانه برای ولنتاین و سپندارمذگان

 

انتخاب هدیه ولنتاین، از شیرین‌ترین دغدغه‌های زوج‌ها بالأخص عشّاق جوان است و هر سال با نزدیک شدن به تاریخ ۲۵ بهمن، غلغله‌ی اطراف مغازه‌ها به‌راحتی توجه همه را جلب می‌کند. شاید ندانید اما ولنتاین که به آن روز جهانی عشق هم می‌گویند، تنها روزی نیست که می‌توانید به مناسبت آن، به محبوبتان، هدیه دهید. ما ایرانی‌ها، یک روز اختصاصی برای گرامیداشت عشق داریم که سپندارمذگان نام دارد. روزی که مصادف با پنجم اسفند است و کم نیستند کسانی که به‌جای روز ولنتاین، در این روز به محبوبشان هدیه می‌دهند. البته برخی هم ترجیح می‌دهند به مناسبت هر دو روز، برای کسی که دوستش دارند، هدیه بخرند و به فاصله ده روز، گیرنده‌ی هدیه را دو بار سورپرایز کنند!

اگر شما هم در جستجوی یافتن ایده‌ای برای خرید هدیه روز عشق هستید، این مقاله از یک‌چیز را تا آخر بخوانید تا با هم فهرستی از بهترین هدایای ممکن را مرور کنیم.

۱-انواع شکلات

یکی از جنبه‌های جذاب هدیه ولنتاین این است که علاوه بر هدیه اصلی، خوردنی‌های وسوسه‌انگیزی به دست گیرنده می‌رسد. شاید در هیچ مناسبتی به‌اندازه ولنتاین، خوش به حال شکم‌ها نشود! بنابراین توصیه می‌کنیم که گنجاندن خوردنی در هدیه‌تان را فراموش نکنید.

 

شکلات‌ها، آشناترین خوردنی‌های روز ولنتاین هستند و هیچ‌وقت هم از مُد نمی‌افتند. بااین‌حال، لزومی ندارد که حتماً شکلات انتخاب کنید. انتخاب کاپ کیک‌هایی که قالبی شبیه به قلب دارند، انتخاب خوشمزه و درعین‌حال خلاقانه‌تری به نظر می‌رسند. پاستیل‌ها هم ایده خوبی هستند که مخصوصاً خانم‌ها را ازخودبی‌خود می‌کنند!

۲-ماگ

برای خرید هدیه ولنتاین یا هدیه سپندارمذگان، ماگ هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اینکه یک وسیله کاربردی به محبوبمان هدیه دهیم تا با هر بار نوشیدن نوشیدنی موردعلاقه‌اش، ما را در برابر چشمانش ببیند، یک دلگرمی خوشایند است. ماگ‌ها علاوه بر کاربردی بودن، وسایلی هستند که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان دکوری هم استفاده کرد. تنوع مدل، طرح و رنگ‌، این محصول را به یک هدیه پرطرفدار تبدیل کرده است. در یک‌چیز می‌توانید برای خرید هدیه ولنتاین، انواع ماگ با مدل‌های فانتزی، عاشقانه و … را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

۳-هدایای دکوری

وسایل دکوری برای خرید هدیه ولنتاین، انتخاب‌های جذابی هستند. چشم‌ها از تماشای وسایل دکوری و فانتزی، بی‌نهایت لذت می‌برند و شما می‌توانید این لذت را به چشمان محبوبتان هدیه دهید. از بین گزینه‌های متعددی مثل گوی‌های موزیکال، قاب عکس، مجسمه، شمع و شمعدان و …، تابلوها، انتخاب‌های فاخری هستند که دریافت آن به‌عنوان هدیه، بی‌تردید گیرنده را حسابی سر ذوق می‌آورد. البته برای انتخاب تابلو، باید از سلایق و جهانِ درونِ محبوب، شناخت مناسبی داشته باشید تا بتوانید متناسب با این شناخت، دست به بهترین انتخاب ممکن بزنید. تصمیمتان را برای خرید تابلو گرفته‌اید؟ سری به بخش تابلوهای ساده و تابلوهای معرق یک‌چیز بزنید. بعید است پس از بررسی کلکسیون جذاب ما، چیزی نظرتان را جلب نکند!

۴-وسایل تزئینی

وسایل تزئینی اعم از دستبند، گردنبند و انگشتر، انتخابی جذاب به‌عنوان هدیه ولنتاین هستند که خرید آن‌ها را هم برای آقایان و هم برای بانوان می‌توان مدنظر قرار داد. بااین‌حال، تردیدی نیست که خانم‌ها، علاقه بیشتری به این قبیل هدایا دارند.

وسایل زینتی، پتانسیل بسیار زیادی برای خاطره سازی دارند و حین مرور خاطرات، با احترام خاصی از آن‌ها یاد خواهد شد. کلکسیون وسایل تزئینی سایت یک‌چیز، مجموعه‌ای متنوع و متفاوت را در معرض انتخابتان قرار می‌دهد.

۵-هدایای خلاقانه و ابتکاری

برای تقدیم هدیه ولنتاین یا هدیه سپندارمذگان، می‌توانید از خلاقیتتان هم کمک بگیرید. اگر مهارت خاصی بلدید، چرا از آن مهارت برای خوشحال کردن محبوبتان استفاده نکنید؟ اگر هم ایده خاصی دارید که انجام آن به مهارت خاصی نیاز دارد که شما آن را ندارید، می‌توانید کار را به یک فرد ماهر بسپارید. به‌هرحال، حتی اگر خودتان هم در ساخت یک هدیه خلاقانه، دخالت مستقیمی نداشته باشید، باز هم آن هدیه، هدیه اختصاصی شماست چون ایده‌ی ساخت آن، به کسی جز شخص شما تعلق ندارد.

بااین‌حال هدایایی هم هستند که بدون نیاز به مهارت خاص، می‌توانید با استفاده از خلاقیتتان، آن‌ها را بسازید که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه یک دفتر عشق که صفحاتش از گلبرگ، دل‌نوشته‌هایتان برای محبوب و عکس‌های مشترک پُر شده باشد.
  • رونمایی از یک وبلاگ عاشقانه که از مدتی قبل، حرف‌هایتان را در آن برای محبوبتان نوشته‌اید. قرار دادن یک موزیک زیبا و انتخاب یک قالب محبوب‌پسند برای وبلاگ هم که دیگر محشر است!
  • شیشه‌ای پر از گوی‌های رنگارنگ که در هر گوی، یک دلیل از ده‌ها دلایل علاقه به محبوب را نوشته‌اید.
  • تابلوهایی که به شیوه‌های مختلفی می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

چنین هدایایی، جنبه معنوی و احساسی بسیار پررنگی دارند و محبوبتان را طوری خوشحال می‌کنند که انگار دنیا را به او داده‌اید! راستی، کارت‌های عاشقانه یک‌چیز هم شاید بتوانند در پیاده‌سازی ایده‌هایتان، کمکتان کنند!

۶-بسته‌بندی مناسب

در خرید هدیه سپندارمذگان یا هدیه ولنتاین، نباید از اهمیت بسته‌بندی شکیل و زیبا غافل شوید. اینکه چه ایده‌ای برای بسته‌بندی کادو دارید، انتخاب خودتان است اما باید هر ایده را به بهترین شکل ممکن پیاده کنید. بسته‌بندی نامناسب، گاهی از لطف کادویی که می‌دهید، کم می‌کند. ما در یک‌چیز، همه آن چیزهایی را که برای بسته‌بندی هدیه به آن نیاز دارید، در دسترستان قرار داده‌ایم. پاکت هدیه؟ ساک کادویی؟ شاید هم جعبه کادویی! راستی، پارچه کادویی هم اخیراً حسابی توی بورس آمده!

۷- بوسه و آغوش

این دو تا را نه در یک‌چیز و نه در هیچ فروشگاه دیگری نمی‌توانید پیدا کنید! یادتان باشد وسیله نباید از هدف، غافلتان کند. گاهی آن‌قدر فکرمان درگیر تدارک هدیه ولنتاین می‌شود که یادمان می‌رود خودمان را هم باید برای روز عشق، آماده کنیم. ما بازیگر نقش اول روز عشق هستیم و در سکانس‌های حساس ماجرا، باید مهارت بوسیدن، در آغوش کشیدن و حرف زدن از احساساتمان را به‌خوبی بلد باشیم. فکر می‌کنیم به توضیح بیشتری نیاز نباشد!

سخن آخر

دسته‌گل، عروسک،کمربند، کیف پول جاسوئیچی، جای جواهری و بسیاری از محصولات دیگر هم می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای هدیه ولنتاین یا هدیه سپندارمذگان باشند. بااین‌حال در این مطلب از یک‌چیز هم مثل همیشه سعی کردیم تا حد امکان، به ماجرای روز عشق از زاویه‌ای جدید نگاه کنیم. زنده‌باد عشق و زنده‌باد عاشق!

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید