• ما را دنبال کنید
وبلاگ کیف چرم

چگونه یک کیف چرم خوب بخریم؟

کیف پول چرم

کیف پول چرم به خصوص برای مردان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا مردان می توانند مدارک خود را حمل کنند و همیشه به صورت مرتب آن ها را به همراه داشته باشند . کیف پول چرمی که برای حمل مدارک استفاده می شود ، دارای انواع مختلفی می باشد . بنابراین هنگامی که قصد خرید کیف پول چرمی را دارید ، به کاربرد و میزان فضای آن بسیار توجه کنید.

کیف پول چرمی مردانه

داشتن یک کیف پول چرمی شیک برای مردان بسیار الزامی می باشد، زیرا کیف پول ها شخصیت و ویژگی افراد را نشان می دهند. آقایون باید در انتخاب کیف پول بسیار دقت کنند و به جنس کیف و فضای  داخل کیف پول چرمی اهمیت زیادی قائل شوند.

انواع کیف پول چرمی

کیف پول چرمی انواع مختلفی از قبیل ، کیف جیبی، کیف کتی، کیف پالتویی، کیف پول چرمی اسپرت دارد.  

کیف پول چرمی اسپرت

خیلی از افراد تمایل دارند که کیف پول چرمی آن ها به صورت اسپرت باشد. زیرا کیف پول چرمی اسپرت جوان پسند می باشد . و برای افرادی که به سبک اسپرت علاقه دارند ، مناسب تر می باشد.

کیف پول جیبی چرم

این نوع کیف پول ها بیشتر مردانه می باشند و یکی از پرکاربرد ترین انواع کیف پول ها حساب می شوند. کیف پول چرم جیبی دارای محل خاص برای قرار دادن اسکناس و کارت های بانکی می باشد و به راحتی در جیب شلوار مردان جا می شود. البته هنگام خرید کیف پول چرم جیبی مردانه باید خیلی دقت کنید که، کیف پول حتما باریک باشد و حجیم نباشد.

کیف پول چرم کت

این نوع کیف به کیف پول های مستطیلی شکل مردانه گفته می شود که به کیف پالتویی هم معروف هست. این نوع کیف پول ها معمولا در جیب پالتو و کت ها قرار می گیرند. این کیف پول ها فضای زیادی برای قرار دادن کارت های بانکی دارند. این نوع کیف پول ها نیز دارای محبوبیت بالایی می باشند و یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن می باشند.

مزایای کیف چرم

کیف پول چرم دارای خاصیت نسوز بودن می باشد. همچنین دارای کیفیت، طول عمر و دوام بالایی می باشد. کیف پول چرم نسبت به کیف پول های معمولی بسیار شکیل تر می باشد. که همه ی این موارد در کنار هم باعث می شوند که کیف پول چرم دارای محبوبیت بالایی باشد.

چند نکته که در هنگام خرید کیف چرم باید بسیار دقت کنید. بعضی از کیف پول های چرم که دارای کیفیت پایینی هستند، زود خراب می شوند و تغییر رنگ می دهند و گاهی ممکن است پوست پوست شود، بنابراین شما ناچار می شوید که یک کیف جدید تهیه کنید و هزینه ای اضافی را پرداخت کنید. پس منطقی ترین راه این است که از همان ابتدا یک کیف پول چرم با کیفیت بالا تهیه کنید.

ست کیف پول و کمربند

معمولا هنگام خرید کیف پول چرم میبینید که ست های بسیار زیبایی به همراه کیف پول وجود دارند. به عنوان مثال کیف پول همراه با ست کمربند می باشد. ست بودن کمربند و کیف پول بسیار در شیک دیده شدن شما تاثیر گذار می باشد.

کیف دستی اداری

یکی از پر کاربرد ترین انواع کیف ها که در جامعه بسیار زیاد استفاده می شود ، کیف دستی اداری می باشد. اکثر افراد در هر زمینه ی شغلی و تحصیلی از این مدل کیف ها استفاده می کنند. برای کیف اداری دارای انواع مختلفی می باشد. مانند کیف اداری برزنتی، کیف اداری چرمی، کیف اداری طرح چرم، کیف اداری اشبالت که همه ی این ها با توجه به مدل و جنسی که دارند، دارای تنوع در قیمت و مدل می باشند.جهت خرید کیف دستی اداری ، باید به نکاتی از جمله جنس آستر، کیفیت زیپ، سایز و تعداد جیب هایش ، فضای جدا کننده درون کیف و .. توجه کنید. 

کیف پول چرم دستدوز

کیف پول چرم دست دوز یکی از پرطرفدار ترین انواع کیف پول می باشد . کیف پول چرم دست دوز قطعا دارای قیمت بالایی می باشد، اما طول عمر آن ها نیز بسیار زیاد است. کیف های دست دوز دارای دوام بالایی می باشد، بنابراین می توانید از آن ها برای سال های بسیار زیادی استفاده کنید.

پوشش داخلی کیف چرم

یکی از نکات مهم در کیف پول چرم، این است که پوشش داخلی آن ها از همان چرم با کیفیت بیرونی استفاده شود . و فقط به ظاهر بیرونی بسنده نکنند. گاها در داخل آن ها برای ارزان تمام شدن قیمت ها  از جنس برزنت یا چرم مصنوعی استفاده می شود که این کار از کیفیت و زیبایی کیف پول چرم کم میکند. در رابطه با تقسیم بندی داخلی کیف پول، باید لبه ها کاملا دوخته شده باشند. گاهی لبه را به جای دوخت چسب می زنند، که مسلما این کار دوام کمتری دارد. همچنین یکی از کار های دیگری که بعضی ها انجام می دهند ایجاد شکاف هایی روی چرم می باشد، که این کار از دوخت و چسب بدتر می باشد. اما برای تولید کننده به صرفه تر است.

نحوه ی تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی

چرم طبیعی نرم و منعطف می باشد، در صورتی که چرم مصنوعی این گونه نیست، چرم طبیعی دارای بوی خاص و منحصر به فرد خودش می باشد و به هیچ عنوان نمی توان این بو را کپی کرد. یکی دیگر از راه های تشخیص چرم طبیعی و مصنوعی مشاهده ی قسمت پشتی آن می باشد، به عنوان مثال هنگام برش در چرم طبیعی قسمت پشت آن آسیب نمی بیند در صورتی که چرم مصنوعی هنگام برش از ناحیه پشت آسیب می بینند.

برای تمیز کردن کیف چرم کافیه فقط چند قطره آب و چند قطره صابون محلول را روی کیف پول بریزید ، و با استفاده از پارچه در جهت بافت چرم کیف را تمیز کنید.

.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید